Nový Peugeot e-Rifter se svým propracovaným a robustním stylem a prostorným technologicky vyspělým interiérem vám umožní díky nové 100% elektrické motorizaci objevit nesčetné výhody e-mobility. Je nejen výborně ovladatelný ve městě, ale i výkonný na delších trasách a neztrácí nic z výbavy do hůře sjízdného terénu. Ve městě se bez problémů pohybuje i v nízkoemisních zónách.
Design
Díky vyvážené a elegantní siluetě s výrazným monogramem „e-RIFTER“ na zádi okamžitě rozpoznáte nový 100% elektrický vůz. Nabíjecí zásuvka je umístěna v levém zadním blatníku. Nový Peugeot e-Rifter si zachoval robustní, kompaktní a jedinečný styl klasické verze RIFTER. Vysoká a krátká kapota plynule navazuje na vertikální mřížku chladiče. Její harmonické proporce doplňuje adekvátně přizpůsobený rozvor.
Střešní tyče, zvýšená světlá výška a 17″ kola, stejně jako ochranné prvky na dveřích, působí esteticky, přičemž není opominuta praktičnost ani bezpečnost.
Nový Peugeot e-Rifter se přizpůsobí veškerým potřebám. Je dostupný v 5 nebo 7místné konfiguraci ve verzích Standard (4,40 m) i Long (4,75 m). Prostorný zavazadelník může díky maximální variabilitě dosáhnout objemu až 4 000 l.
Dojezd vozu Peugeot e-Rifter vám umožní ujet až 280 km podle metody WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, v překladu: celosvětově sladěný zkušební postup pro osobní vozy). Protokol WLTP poskytuje uživatelům přesnější a realističtější představu o dojezdu podle skutečného používání vozu.
3 režimy jízdy
Nový e-RIFTER nabízí 3 režimy jízdy:
- Eco (60 kW, 180 Nm): optimalizace dojezdu při současné regulaci vybraných parametrů.
- Normal (80 kW, 210 Nm): optimální komfort pro každodenní použití.
- Power (100 kW, 260 Nm): optimalizace výkonu při převážení těžkého nákladu.
Funkce Brake
Aktivace funkce Brake (zpětná rekuperace energie při brzdění motorem) dobíjí baterii a zvyšuje reálný dojezd vozu – k dispozici jsou 2 režimy:
- Standardní (výchozí režim) – pocit z řízení je podobný jako u vozů se spalovacím motorem
- Zesílený (dostupný po zmáčknutí tlačítka B na voliči jízdních režimů, což aktivuje funkci BRAKE) – větší rekuperace okamžitě po uvolnění akcelerátoru přispívá k optimalizaci dojezdu
Více informací: